Informatieavond

Wij nodigen alle ouders uit om samen met hun kind(eren) de groep(en) van hun kind(eren) te bezoeken. Tussen 17.30 en 19.00 uur zijn alle leerkrachten in hun eigen groep om leerlingen met hun ouders te ontvangen.

De bedoeling is dat de leerlingen zelf aan de ouders laten zien wat ze in de klas allemaal doen. Daarnaast is er voor iedere ouder een flyer met informatie over de groep en kunnen er uiteraard ook vragen aan de leerkracht gesteld worden. Op de verschillende leerpleinen wordt door de oudervereniging koffie en thee verzorgd en kan ook informatie over de oudervereniging verkregen worden. Ook de medezeggenschapsraad zal zich tijdens deze avond presenteren.

We kiezen voor deze nieuwe opzet omdat het aantal ouders dat de informatieavonden bezoekt de laatste jaren langzamerhand achteruit loopt. Door voor een andere invulling te kiezen, hopen we meer ouders te bereiken. Alle ouders zijn dan ook van harte welkom!