Sponsorloop KiKa

Dit goede doel was door de leerlingenraad van onze school bedacht en de leerlingen zijn heel fanatiek op zoek gegaan naar sponsoren.

Op het veld bij de school werd donderdagmiddag gehold en de leerlingen hebben enorm hun best gedaan om zoveel mogelijk rondjes af te leggen. Ze werden daarbij aangemoedigd door vaders en moeders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden.

De komende dagen zullen de leerlingen bij hun sponsoren langs gaan om de sponsorbedragen op te halen. Eind volgende week maken we bekend hoeveel geld er voor KiKa opgehaald is.

Om de leerlingen te bedanken voor hun inzet om sponsoren te vinden én zo fanatiek zoveel mogelijk rondjes te rennen, zijn er vanmiddag in alle groepen perenijsjes uitgedeeld.