Post: Skeelerclinics Juf Boeremaplein

De liefde voor skeeleren is begonnen op straat. Na schooltijd door de buurt sjezen op mijn skeelers. En dat laatste zie ik terug bij mijn buurtkinderen. Alleen niet altijd even veilig. Geen bescherming en/of nog niet zo behendig.

Afgelopen augustus heb ik daarom vier gratis skeelerclinics gegeven op ons skeelerbaantje bij het Juf Boeremaplein in Akkrum. Ik heb kinderen in de leeftijd van 6-10 jaar geleerd behendiger te zijn op de skeelers d.m.v. oefeningen en spelletjes. De kinderen en ouders waren na afloop enorm enthousiast. Het mooiste compliment was dat deze clinics leuker zijn dan die van de KNSB junior club.

Voor een indruk van mijn clinics in augustus nodig ik je uit een kijkje te nemen op mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/73Jarno/ Daar kun je korte video’s bekijken van de vier clinics. Druk dan gelijk even op de ‘Vind ik leuk’-knop.

In september ga ik opnieuw skeelerclinics geven bij het Juf Boeremaplein in Akkrum voor maximaal 10 kinderen van 6-10 jaar per keer. Maximaal 10 kinderen om iedereen de aandacht te geven die hij/zij verdient.

• Data: Zondagen  16/9 - 23/9 & 30/9
  • Tijd: 11:00 - 11:45 uur
  • Kosten: € 1,00 per keer per kind te voldoen bij aanvang van de les.
  • VERPLICHT: helm, knie-, elleboog- en polsbescherming!!!!
  • Opgave via: jarnohaitjema@hotmail.com. Vermeld hierbij de naam & leeftijd van je zoon/dochter en de datum of data van deelname. VOL = VOL

Tot ziens op één van de zondagen in september.

Jarno#73