Sinterklaas bezoekt MFA Akkrum

De leerlingen van de beide basisscholen zullen Sinterklaas op deze donderdagochtend rond 8.30 uur op het plein begroeten. Vanaf 8.15 uur is iedereen welkom en zullen de leerlingen door leerlingen van groep 8 naar de juiste plek op het plein worden begeleid. De ouders vragen we achter de leerlingen plaats te nemen, zodat alle leerlingen de aankomst goed kunnen zien.

Om de aankomst van Sinterklaas goed te laten verlopen, is het heel belangrijk dat het eerste gedeelte van het parkeerterrein vrij blijft. Wij willen iedereen dan ook oproepen hier geen auto’s te parkeren. Er zullen vanaf 8.00 uur parkeerregelaars aanwezig zijn om dit in goede banen te leiden en wij rekenen op een ieders medewerking daarbij. Omdat er op 5 december altijd veel verkeersdrukte is, roepen we iedereen op zoveel mogelijk lopend of op de fiets te komen en tijdig van huis te vertrekken.

Als Sinterklaas welkom geheten is, gaat hij eerst op bezoek bij de kinderopvang. Daarna zal hij in het speellokaal in de loop van de dag alle groepen 1 tot en met 4 van de beide basisscholen ontmoeten. De leerlingen van groep 5 tot en met 8 zullen in de groepen de surprises uitpakken.

Om 14.00 uur is de dag ten einde en gaan de leerlingen naar huis. De leerlingen moeten voor deze dag gewoon hun fruit en eten en drinken voor tussen de middag meenemen.